fredag 13. februar 2009

Kaffetørst?

Det har vært uvant mye aktivitet for en stakkars sydame denne uka! Lærer fire dager, møte med fotograf en kveld, barseltreff for seksåringer ( omdøpt til varseltreff ), besøk og kurs. I dag må det vaskes litt, kanskje hente Woody og gnagsåret hans etter skolen, kanskje se Jailhouse Rock på TCM kl 14.00 hvis det passer med to timers håndsøm, klippe kjole med kunde, pakke til vinterferie for W som drar i morgen, lakke negler og sikkert mye mer.
Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne - som det het i Pusur-dagbøkene våre...
Fruen kjenner at litt mer kaffe er en god start på det hele... Bare en kopp til, og så kan man jo lukke øynene og innbille seg at suset i bakgrunnen er trafikken i New York og ikke varmepumpa som jobber...

2 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som en full uke ja!
    Jeg har sånn varmepumpe jeg også, flotte greier det der, varmt og godt til en hver tid.
    Suset hører jeg bare hvis det ellers er stille i huset og dersom jeg da lukker øynene - så kan jeg late som om jeg ligger på et superoptikjempefantofenomenalistisk flott hotell rom en eller annen eksotisk plass i verden og at det er air condition annlegget jeg hører!

    SvarSlett
  2. God tanke! jeg håper jeg aldri blir for "voksen" for slike tankevandringer!

    SvarSlett