fredag 8. mai 2009

au-au eller ?


Som om valget egentlig er så vanskelig...

5 kommentarer:

  1. Hvis du skal tråle rundt på 17.mai i disse skoa? er det det som er meningen? i såfall hadde jeg valgt aurdal skoa.
    Jeg har valgt forfengelighet fremfor komfort mer en en gang, men aldri på 17.mai en gang til.
    Det føltes som om jeg hadde brannsår under beina..

    SvarSlett
  2. jeg stiller nok i nypussede bunadsko 17.mai gitt. De er vrikket inn og gått inn over tid, så det blir førstevalget siden jeg skal gå i langt tog og stå i iskiosk.

    SvarSlett
  3. Jeg har også sånne deilige bunadsko, som er myke som ei babyrumpe, og gått inn til tusen.
    De er lave å det passer meg utmerket, det passer bunaden min også, ettersom den ble sydd når jeg var 14 år. Da er det ikke like lekkert med høye sko til lenger for da kommer den bare enda lenger fra bakken.
    Ikke for det, jeg har fått den sydd om en gang altså for å passe til en kropp som ikke lenger er 14 år og som på toppen av det hele har født barn!

    SvarSlett
  4. Det var en lettelse at den har blitt sydd ut. jeg føler alltid en viss blanding av misunnelse og beundring når jeg møter voksne damer med barn som ikke har gjort noe emd bunaden siden konfirmasjonen. mest misunnelse...

    SvarSlett
  5. Jeg kjøpte nye bunadssko i fjor, etter å ha lidd meg gjennom mangen høytidsdag i gamle arvede sko. Bunaden er arvet, så det falt meg liksom ikke inn å koste på nye sko.

    Men når man skal gifte seg i bunad, brurestas med krone og hele pakka, da tar det seg ikke ut med gamle, utgåtte sko. Så nå går jeg våren lyst i møte med sko som passer foten helt perfekt.

    SvarSlett