torsdag 16. juli 2009

Lykkelige Laika

Det har tidligere blitt berettet om aktiviteter som gjør Laika lykkelig. I løpet av sommerukene har nye interesser kommet til:
- Tær til begjær
Spesielt Høvdingens tær smaker utrolig godt, og blir utsatt for nislikking. Fruen har også blitt utsatt for behandlingen, og man kan si en ting - det kiler!
- Bading
Helst i vann, men naboens minispringvann gjør også nytten. Dette vil si at hver gang hun tar seg en tur på egen hånd kan hun nå finnes nedklemt i nevnte basseng hvor hun traver rundt og rundt den lille havfrue. Om ikke annet er dette bedre enn at hun står med baken til schæferne i nabogata og byr seg fram.
- Jordbær
Skal helst serveres nyplukket. Hun har prøvd seg på selvplukk, med det blir for mye grønt.
- Småfrosker
disse kan snuses på, krafses på og gjerne slikkes litt på. Dessverre varer ikke moroa så lenge...

3 kommentarer:

  1. Hehehehehehe, jeg ler godt av lystige Laika - tær til begjær! Ikke verst! :)hver sin smak,sant!?
    Snedig hvordan plass ikke har så stor betydning, bare man får badet, når man er hund .. og jeg ser henne tydelig i jordbærhagen og etter frosk! Hehehe! :) ...litt klossete, og ivrig!

    - min art er en smule mer elegant, katten min ..hun fanger lemen og mus og fugl, som hun vil bidra med i kostholdet .. :))
    Klem

    SvarSlett
  2. Jordbær faktisk... Forunderlig.

    SvarSlett
  3. Embla: Hun er et luksusdyr! Katten er fine, men jeg er allergisk så det går ikke hos oss.
    Neglecta: Bringebær er også ok, men ikke blåbær

    SvarSlett