søndag 17. januar 2010

Stem i vei( og helst på meg!)

Juhu! Foreldremanualen har presentert sine kategorier for årets mammablogger, og om dere går pent og rolig nedover dette innlegget som er smekkfullt av strålende gode blogger, kommer dere til kategorien "mest velskrevne mammablogger". Det resulterte i ville gledeshyl å finne egen blogg der ( Laika trakk frivillig en etasje ned og inn i buret grunnet all viraken).
Dere kan stemme fram til 30.januar, og selv om håpet om å vinne var større før man oppdaget hva slags strålende kvinner man er nominert sammen med, så er det fryktelig moro å få være med! Takk til den som nominerte FruStorlien, og dere er altså hjertelig velkommen til å stemme (på meg).
ok, ok. Det er skamløst å komme med slike oppfordringer. Det skyldes vel min fars gener...Om Fruen har stemt? Åjada, men ikke på egen blogg.

5 kommentarer:

  1. ok nå har jeg vært og stemt på deg. Men jeg er usikker på hvor kompetent jeg er siden jeg hverken har mann eller barn.

    SvarSlett
  2. Har stemt! Artig å bli nominert, da!

    SvarSlett
  3. Jeg har stemt. Og du verden så mange mamma-blogger det var å velge i da!

    Jeg har uante mengder lesestoff jeg går glipp av, skjønner jeg ;)

    SvarSlett
  4. Jeg skal definitivt stemme på din flotte blogg! :)

    SvarSlett
  5. Anonym: Takk - alt vel så lenge jeg ikke skremmer noen fra å pådra seg mann og barn!
    Pia: Takk!
    Synline: ja, det er mange, mange fine blogger som er nominert. Regner ikke med å vinne, men stor stas å bli nominert.
    Anonym: Gjør det!

    SvarSlett