mandag 6. desember 2010

Dagens kjole


Nei, nei, dette blir nok aldri noen heftig outfitblogg, og de kjoler som vises presenteres på hodeløs byste. I dag skal denne luftes igjen, en trofast traver anskaffet på lokalt loppemarked for endel år tilbake. Fargerik og fin er den, eneste minus er at den ville smeltet ved første og verste mulighet og at den absolutt ikke ville passert mor i Barndommens dal sine relativt rigide krav til naturfiber.
Direkte varm er den heller ikke, syntetiske kjoler fra syttitallet er sjelden det, men nå er det for første gang på en uke nesten levelig temperatur ute. Og forresten skal man jo ikke være ute, men inne. Så da så.

6 kommentarer:

  1. -skikkelig 70 talls og riktig så stilig :)

    SvarSlett
  2. Fin kjole! Ørlite misunnelig kjenner jeg. :D

    SvarSlett
  3. Kule farger og kult mønster! Vet ikke om kjolen hadde vært så kledelig på min kropp...

    SvarSlett
  4. Den kjolen er bare helt rå, mener du har luftet den en gang før (du vet en elefant glemmer aldri og iallfall ikke et slikt mønster).
    Skulle ønske at jeg hadde kropp til å ikle meg en slik kjole!

    SvarSlett
  5. Min-design-strikk: Takk!
    Sulvis. Loppis vet du, der finner man slikt liggende i hjørnene...
    Pia: Det svarte feltet har en svært heldig plassering:)
    HKH: Det stemmer nok det. Samme bilde også, jaja, jeg er litt lat av meg. Inntil videre godkjenner Queenie den, jeg regner med at det er slutt om noen små år.

    SvarSlett