tirsdag 1. mars 2011

Bikkja i bakken


Det er VM. Jeg vil være med, spise pølse med brøl og fly legg-i-mellom i Kollen. Men blir jeg invitert? Neida. Så jeg sitter her jeg, og tygger trist på duskene i lua mi mens jeg tenker på hvilken strålende innsats jeg kunne gjort som årets bikkje-i-bakken. Det hadde vært noe det. Tenk som de hadde løpt de stakkars løperne som fikk meg i hælene, jeg med mitt killer instinct og tidvis skrekkinngytende ånde. Du og du som vi skulle rakt med oss medaljer da.
Det kunne vært så fint...

6 kommentarer:

  1. Fin lue! Jeg har en ekstra Peru-tskjorte han kunne fått. Da hadde han blitt invitert. Lett!

    SvarSlett
  2. He he, den lua er så kul. Grattis med ny header.

    SvarSlett
  3. Den gangen Smirnov vant 5-mila var Hetty der med barn og den forrige hunden. Vi stilte oss opp ved et kamera, men det var bare bikkja som kom på TV. Selv uten lue. Jeg tror du hadde gjort STOR suksess om de derre uforstående eierne dine hadde latt deg få være med!
    Hetty

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny header!! Kjempeflott er den!

    Laika er helt klart vinner maskoten for VM, og bedårende med den luen.

    SvarSlett
  5. Surresilje: Det kunne jeg kledd!
    Elisabeth: Takk!
    Hetty: Enig. Jeg skal bjeffe litt mer til dem.
    MammaogMer: Takk! Hun er ganske fornøyd selv, men duskene var penere før...

    SvarSlett