mandag 4. juli 2011

sommer og sol?


Det er sommer, det er sol ( ihvertfall noen steder, noen ganger) og det er litt ferie og litt jobb.
Det vil bli litt mindre skriving her, litt mer skriving andre steder og det vil bli lange og mange fine dager med slekt og venner og andre vi kjenner.

Takk for alle fine kommentarer på innlegg om å være en dum håndverker og hva man har lyst til å svare, men som man bare tenker inni seg. Følgende må sies om dette; Jeg blir frustrert fordi jeg synes slike holdninger er helt på jordet, men jeg blir ikke trist og lei og føler meg unyttig og uverdig. Hvis jeg hadde reagert slik når folk antyder at jeg er mindre begavet fordi jeg er håndverker, ville jeg a. videreutdannet meg og b. blitt så dypt såret at jeg ihvertfall ikke ville skrevet et ord om det.

Ettersom det er smått med solfylte bilder fra årets sommer, og regnvåte peoner ikke skaper riktig feriestemning, resirkuleres et bilde fra en solfylt sommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar