lørdag 1. mars 2014

from all of us



to all of you;
en riktig god helg ønskes dere alle!

Jeg skal ihvertfall hvile etter en skjellsettende dag:
I formiddag hadde jeg rigget meg så fint til i kosekroken med alle vennene mine og hva skjedde? Jeppers, matmor startet miksmasteren. Hva byr dere meg? En fredag formiddag i februar.
Så da bar jeg Snøfte opp en etasje. Og så snek jeg meg ned og hentet Piper.
Tigergutt er nesten voksen så han kunne ligge nede.
Trodde jeg. 
For jammen dro hun i gang støvsugeren også. Bare fordi Høvdingen har bursdag. Som om det er så gjevt. Kan ikke huske at de gjorde noe som helst sist jeg fylte år, eller gangen før det. Eller før det heller. Da hentet jeg Tigergutt også, stakkars lille vennen sa jeg og lempet ham med opp. Et trinn av gangen. 
Der lå vi i storsenga, jeg og kidsa. Helt til hun kom halsende etter og snakket om å riste dyner og gode greier. Og så kastet hun ungene mine ned og ikke nok med det  - hun antydet at plysjdyr ikke har følelser. Særlig. Mine barn føler, tenker og mener.

Så nå ligger vi her i kurva. Sammen enn så lenge... Og ønsker dere en riktig god helg.

From Laika  ( with love & påholden penn )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar