mandag 13. oktober 2014

mitt broderi


 

En vakker dag skal jeg sette meg stille og rolig ned. Jeg skal brodere egoistisk i timevis, høre på lydbok og drikke te fra delikat kopp. Men ikke akkurat denne uka, og ikke den neste heller.
Det er hektisk. Og jammen er det bra det er så morsomt alt sammen, ellers hadde jeg nok blitt litt sliten.


Men dessverre, det er ingen hemmeligheter, ingen kule deadlines eller tjihi, nå skjer det noe spennende som jeg ikke kan fortelle om. Det er jobb. Rett og slett jobb og en sydame som har sagt jublende ja til bittelitt for mye akkurat nå.

Så derfor - null egoistisk broderi, null lydbok og mest av alt - pøse på med svart kaffe og glede seg til kurs, kurs, kurs og nye mennesker. Og litt mer kurs.


1 kommentar:

  1. For et kjempefint broderi på den bunaden! Og så fint gjort!

    SvarSlett