mandag 15. desember 2014

Stødig og sklisikker

Beklager, det har vi ikke. Vi kan bestille, eller så får du det der&der i Tigerstaden.

Det er dager hvor et eneste lite ærend ut av huset plutselig fører til en hel kjede av begivenheter og vips går hele arbeidsdagen til ingenting. Eller, ingenting er vel ikke riktig uttrykk. Jeg har vært effektivt som en liten tornado og ordnet både det ene og det andre av sånt som skulle ordnes i løpet av uka ( men som ikke stod på dagens liste).

Så, på denne tordenskydag som overhodet ikke gikk etter min nøye uttenkte og nitidig nedskrevne plan valgte jeg å sjekke om det gode slagord "shopping hjelper" stemmer.  
Jeg kjøpte støvletter. Svarte, uten pynt. Med stødig hæl og sklisikker såle. Jegliker virkelig ikke å stå i skobutikker og vurdere spordybden på vintersko. Men må man, så må man. Jeg liker ikke å gå fiskebein til og fra bilen heller.

Etterpå gikk jeg likeså godt og kjøpte en eske Mokkabønner. 

Om det hjalp? 

Nåja. Jeg har vel følt meg både yngre og freshere. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar