torsdag 16. april 2015

I´ll be back



 Jeg er inne i en ganske hektisk kursperiode;

Mandag generell bunadsøm dag og kveld
Onsdag generell bunadsøm dag
Torsdag omsøm bunad kveld
Fredag kveld søm av enkle plagg 
Lørdag  søm av enkle plagg
Søndag søm av enkle plagg

Sist helg hadde jeg kurset kickstart bunaden din lørdag og søndag. Heldigvis er neste uke er roligere... Da er det bare kurs mandag og torsdag. 

Dette kombinert med at Høvdingen ikke er hjemme gjør at jeg føler meg lettere stresset. For i tillegg til kursing er det livet på Systua, ungene og bikkja som skal ha kos og oppmerksomhet. Det går nokså nøyaktig opp selv om jeg noen ganger klør ungene bak ørene og spør bikkja om hun kan tømme matavfall. 

Jeg har så mange tanker og ideer om blogginnlegg, så mye jeg vil formidle om bunader og håndverk, at jeg blir frustrert over at tiden ikke helt strekker til. Så jeg sier som Arnold, I´ll be back!
Akkurat nå skal jeg forresten ta meg en glass vin, helt alene, og se på finjakkene mine fra det glade sekstitall. Jeg er heldig som har vokst opp i en familie som gleder seg over godt håndverk.


1 kommentar:

  1. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvarSlett