onsdag 23. mars 2016

Påskeferie





Høvdingen er hjemme igjen, Laika har fått livsgnisten tilbake og vi er ferieklare.

Jobbmessig synes jeg påsken kunne blitt flyttet til november...det passer ikke sååå godt med ferie nå. Samtidig ser og kjenner jeg at det skal bli godt med noen dager i litt roligere tempo.

Så vi håper på sol og god stemning selv om det er noen år siden de håpefulle syntes aking i dobakken var gjeve saker og en attraktiv aktivitet.


Om jeg tar helt fri, nei absolutt ikke.
Jeg har knyttet 450 knuter på et nordlandssjal, så nå gjenstår bare 350. 
Dessuten har jeg overtatt en broderijobb fra en  dame som har blitt syk, og den kommer til å ta tid. 
Selv om dette er et langtidsprosjekt er det en passe jobb å ta med.
( en halv stakk er ikke like lett å håndtere)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar