tirsdag 13. september 2016

flettemette farvel

Dere som følger meg på instagram har kanskje fått med dere  bildene som dukker opp med jevne mellomrom, hvor jeg funderer på om jeg skal la fletta ryke?
Jeg har hatt dette håret hengende, det vokser ganske fort og jeg er ikke så fryktelig flink til å gå til frisør. Jeg glemmer det, utsetter det og vips er alle snev av fasong og frisyre borte og håret stritter ved ørene og i nakken. Flette eller hestehale har vært et kjekt og greit alternativ.
Men du så lei jeg har blitt av kjekk&grei.
Og du så godt det var å klippe seg på fredag.

 

Så får vi se da, om det er langt hår igjen om noen år...

Dette er min egen farge, jeg ble tidlig gråmelert og for snart ti år siden sluttet jeg å farge håret.
 Jeg var lei av ettervekst, falmede rødtoner og slitt hår. 
Nå er jeg en glad sølvrev med sunt hår som passer til egen hudtone.



3 kommentarer:

  1. Så fiiin du ble! Stor forandring��
    Grått er flott, sa jeg til meg selv som barn, og bestemte meg allerede da for at grått hår ikke skulle farges! Vi får se da, når det blir litt mer grått og 40 årskrisa kommer!

    SvarSlett
  2. Du har virkelig et flott hår! Og den nye frisyren kler deg kjempegodt :-)

    SvarSlett