mandag 24. april 2017

Ikkeno tommeltvinn


Jeg har endelig begynt å strikke igjen og opplever gleden i å strikke større plagg som faktisk blir ferdige. Og så finnes det plutselig, for meg ihvertfall, så mye spennende garn. 




For eksempel dette fra Telespinn... 
Som egentlig har vært på markedet i årevis, det er bare jeg som er sørgelig utdatert.
Jeg kjørte innom  på vei hjem fra Rauland, og jeg tror seriøst jeg kunne kjøpt opptil flere kilo garn.

Litt spent på hvordan det blir, det er første gang jeg strikker ovenfra og ned og mønsteret blir til mens jeg strikker. Det siste er en dårlig kombinasjon med at jeg ikke er spesielt glad i å rekke opp, og jeg har allerede lagt inn en plan som inkluderer utstrakt bruk av broderi. 




Vi har en russ i huset. Eller, han er jo ikke i huset hele tiden da...
Så på lørdag skeiet jeg ut med en colaboks. Og Netflix. 
Nå er jeg over på ensfarget strikking, det passer fint for mulige sene kvelder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar