onsdag 3. mars 2010

Tips til en enklere hverdag

Det har vært en dag hvor Fruen har gjort seg visse erfaringer, og hyggelig som man er deles disse nå som tips for å forenkle hverdagen:
1. Hvis du holder på å kjøre ned en norsk b-kjendis, ikke rull ned bilvinduet og si Unnskyld, jeg så ikke at det var deg.
Dette kan skape tvil om hvorvidt man ville kjørt rett på om man visste hvem fotgjengeren var, eller hva som egentlig var budskapet.
2. Ikke spis eggedosis tilsatt kiwi på tom mage rett før du drar på kurs. Dette har vist seg å gi effektive utslag på blodsukkeret. Antakelig gjelder dette eggedosis uten kiwi også.
3. Når du kjøper Se&Hør er det ikke nødvendig å utbasunere at Dette er til en venninne. Selv om det faktisk er sant, er det ingen som tror deg.
4. Og sist men ikke minst, om man kjøper VikingLotto og bruker deler av ettermiddagen på å fantasere bort et par-tre millioner, ikke bli overrasket eller ta det personlig om du ikke vinner. Man vinner aldri i VikingLotto, samme hvor fine fødselsdatoer man lister opp.

3 kommentarer:

  1. Da har jeg notert meg dette bak øret.
    Jeg skal legge meg spesielt godt må minnet dette om kjendisene..

    SvarSlett
  2. Ha ha ha! Gode tips å ta med i hverdagen. Ler godt av punkt 1. Ha en strålende fin dag:-) Eirin

    SvarSlett
  3. Strålende!!! Kan jeg få "stjelelåne" dem til bloggen min? Med henvisning til demses med STORE bokstaver selvsagt!

    SvarSlett