fredag 13. august 2010

En lystig hilsen


Jeg heter Laika og jeg er snill
men da jeg var valp var jeg veldig vill
Jeg ligger på rygg
når jeg føler meg trygg
Jeg vifter med beina og føler meg fin
og ingen får ta plassen min
De søte små kan klappe og kose
men går de tur med hundepose?
Nei, da nekter de plent og Fruen blir sur
mens jeg ligger trygt inni mitt bur
Nå har jeg snart bursdag for tredje gang
da vil jeg ha kake og vakker sang

Og om du lurer på hva jeg er,
en Jack Russell med kosebegjær!
(Nå regner det ute og jeg må på do,
den kombinasjonen er ikke no' go!)

3 kommentarer:

  1. Er Laika en Jack Russel, det gjenkjente jeg ikke - en langhårstype, eller? Fin er hun iallefall :)

    SvarSlett
  2. Søt ung dame. Våre små venner er hva engelskmennene kaller "mongrel". Bra blanda...

    SvarSlett
  3. Embla: Ja, hun er strihåret og skjeggete!
    Anita: Haha, mongrel er mye bedre enn kjøter!

    SvarSlett