mandag 20. september 2010

Som man roper i skogen

Fru Storlien lever sitt liv, både her og i det virkelige liv. Med barn, bikkje, høvding, bunader og diverse andre livsviktigheter. Noe av det som skjer "på ordentlig" gjenfortelles her, annet forbigås i mutt taushet.
Noe av det man beretter om vekker engasjement, annet kunne man likegodt latt være å skrive om...

Et kjapt blikk på søkeord viser at mange kommer hit fordi de har spørsmål om bunadskjorter; hvordan de skal vaskes og stelles, strykes og rulles. Det er hyggelig, og Fruen håper de som søker den slags visom har forlatt åstedet med fornyet visdom og visshet om at bunadskjorter er til for å brukes og vedlikeholdes.

Men man lurer på, du som ankom Fru Storlien etter å ha søkt på følgende Å ha Esben Ester Pirelli Benestad som fastlege, fikk du bedre hjelp et annet sted? Vi håper det! Og om du ikke fant det du skulle på det store nettet synes Fruen absolutt du skal forsøke nevnte person som fastlege. Det går nok bra!

2 kommentarer:

  1. Kjente at jeg ble litt fnisete nå. Dette hadde jeg aldri kommet på å søke på selv. Må kanskje prøve. Det er nesten ikke mulig å la være...

    SvarSlett
  2. haha :D det var jeg som søkte på "hvordan er det å ha esben esther pirelli benestad som fastlege og endte opp hit ;o)

    og dette er grunnen: Jeg bytta til den legen som hadde færrest pasienter på lista. valget var han eller en annen.
    jeg valgte esben. men jeg ANTE ikke at det var den mannen jeg har sett å hørt om :S jeg fikk sjokk da jeg skjønte hvem det var hehehe, så har googla villt for å se om jeg kan finne ut om han er en lege som er GOD, og ikke en mann med pupper som venter på meg på kontoret der jeg kommer med en drøss av lidelser, der ingen av dem innebærer kjønnsidentitetskrise.... HJELP..... kanskje jeg bør cancel,,, har bare et bytte igjen, og får ikke info om hva jeg kan vente meg......

    SvarSlett