tirsdag 13. mars 2012

Ingenting?

Jeg er litt usikker på fremtiden.
Eller, jeg er litt usikker på når det liksom skal skje noe sånn skikkelig spennende i livet mitt.
jeg prøvde å utvide min horisont her forleden og meldte mitt kandidatur til å være bikkja-i-bakken. Men kom jeg til finalen? Nei. Og vet dere hvorfor? Jeg tror ihvertfall det var fordi matmor glapp ut den irrelevante detaljen at jeg mister fokus ved lukten av pølse. Hallo? Noen sukker henført når de ser filmen Duften av grønn papaya om morgenen, og så skal ikke en annen stakkar få miste fokus en stakket stund hvis det kommer et lite vift fra Gilde?

Og ikke nok med det. Jeg er på slankekur. Og det sier jeg dere. Det er ikke jeg som skal klemme meg inn i lite flatterende badetøy om noen få måneder. De burde tenke litt på sine egne dietter de der folkene mine. Tross alt; meg kan de bare la være å nappe så ser jeg ut som en hårball og ikke en ruslebiff.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar