fredag 19. september 2014

I´m a material(pakke) girl






Jeg klipper og klipper, flytter på mønsterdeler for å klippe rasjonelt, teller om igjen og om igjen for å ha nok deler av alt.
Det skal være rektangler til prøvelapp på stakkekant, med stakk, slitekant og for.
Det skal være for- og bakstykke og spong i liv- og forstoff.
I tillegg bør det være en ferdig prøvelapp eller to for visning og selvsagt skader det ikke med noen sider tekst her og der heller. 
Når alt er klart skal det settes ryddig sammen, puttes i plastposer og stables i koffert.
Joho du. Det tar sin tid.

Jeg skal på tur igjen. Men denne gangen skal jeg ikke kurses, jeg skal kurse. Siste del av dette tilbudet, i denne omgang. Heldigvis startet ny kursrekke akkurat opp igjen med nye, engasjerte elever. Hurra! Vi trenger jevnt tilsig av håndverkere.


PS.
Vet du hva en spong er?


1 kommentar:

  1. Aner ikke hva en spong er, men jeg bodde mitt første studentår på Spongdal! Av alle steder. Ikke det mest sentrale når man studerer i Trondheim ...

    SvarSlett