mandag 27. april 2015

Blanke dager



Kurssesongen er øyeblikkelig over. Jeg er ferdig med dagkurs og helgekurs og i kveld har vi siste samling på kveldskurset. 
Samme hvor godt jeg trives med å holde kurs så er det noe helt eget i det å avslutte en sesong. Alle dager og kvelder blir mine egne. Helger kan brukes på egne prosjekt ( eller på sidelinja på fotballcuper). 
Ikke slik å forstå at jeg ikke jobber altså, det er mer enn nok å henge fingrene i, men jeg får mer effektive dager og kan rå meg selv på en helt annen måte når jeg ikke nyvasket, blid og mett må ut av huset til faste tider.

Men altså, siste innspurt i kveld. Jeg har bevilget oss en ekstra halvtime, før vanlig oppstart. Etterpå skal jeg nemlig hjem og se Frikjent. Nå har jeg snart vært gjennom hele lista over hvem jeg tror morderen er. I går kveld begynte jeg å tenke på at det kanskje er faren til Aksel...
Hvem tror dere det er? Og spoilere mottas med takk ( jeg leser fremdeles siste sida hvis boka er ulidelig spennende).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar