søndag 31. mai 2015

tretten år

Jeg skulle skrevet så langt, varmt og vakkert om hun som har fylt tretten år i dag. 
Jeg skulle takket henne for at hun er akkurat den hun er. Jeg skulle takket for at hun leser og tenker, er både aktiv og stille, spiller fotball og bratsj, er snill, omsorgsfull og likevel bestemt.

jeg skulle nevnt de ulidelig lange ukene jeg gikk og tråkket over  termin, hvor mange trapper jeg gikk, hvor mange skap jeg vasket og hvor innbitt jeg hoppet tau. Hun kom akkurat da hun selv ville. Da som nå. Hun går sine egne veier, 
og hun vet stort sett alltid hvordan hun skal få saker og ting på sin måte.

Jeg skulle skrevet så mye. 

jeg tror jeg nøyer meg med å si at - 
Jeg gleder meg til fortsettelsen!

Måtte du alltid være deg selv ( og vesljenta mi)


3 kommentarer:

  1. Så vakkert. Håper at datteren din hadde en super fødselsdag §:o)

    SvarSlett
  2. Så vakkert. Håper at datteren din hadde en super fødselsdag §:o)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til og med den flotte trettenåringen!

    SvarSlett