søndag 21. juni 2015

Kreativ sommeruke, dagen-før-dagen


I morgen tidlig står jeg blid og fornøyd med navnelapp og fløyte og ønsker 25 forvetningsfulle unger velkommen til årets første kreative sommeruke. 
De forventningsfulle er inndelt i to grupper, de røde og de fiolette. Jeg har ekstra lapper til de som av ulike årsaker måtte ønske å bytte gruppe. Jeg har telleskjema hvor de krysset inn og ut. Jeg har oversikt over hvem vi kan ta bilde av og hvem vi ikke kan ta bilde av. Jeg har politiattest fra de ansatte, og skjemaene om taushetsplikt er klare for signering.
Jeg har flinke lærere og assistenter. Akkurat nå har jeg kontroll på det meste.

Det jeg ikke har kontroll på er været og om jeg har nok strips og fingerplaster...Det første får vi ta som det kommer. Antall skader avhenger av det første, altså været, og flaks. Vi får se. Time will show ( som jeg i min barndom uttalte aldeles bokstavtro og trodde var et slags karneval).

PS.
 Det kan godt hende dette produktet har vært på markedet i flerfoldige år, men siden jeg kjøper plaster på gammel vane og sjelden går grundig gjennom hyllene på apoteket var det først i fjor jeg oppdaget  fingerplaster. Det er et helt vanlig plaster men med ekstra lang tape som går en ekstra runde rundt en liten finger. Genialt! 


3 kommentarer:

  1. Kreativ sommeruke høres bra ut, og det ser ut som du er godt forberedt. Lykke til.

    SvarSlett
  2. Her har du jammen orden i sysakene! Mer enn hva jeg er vant med når jeg sender mine håpefulle til lage-dager i husflidslaget. Tror ungene får det tipp-topp hos deg!

    SvarSlett
  3. Birthday is something that we all should wish Birthday to our whole family, friends, wife, brothers, and also on say
    Happy Birthday on their birthday to them and wish them a best Birthday Wishes by choosing the unique and inspirational Happy Birthday Wishes for our beloved ones. Birthday Quotes also put a life in family relationships and we should useHappy Birthday Quotes when we have our beloved birthdays occasions. To slice the birthday of our dear one we should also present them best Birthday Images with good wishes and but it should be best Happy Birthday Images that they have ever seen, so surprise them on their birthday with lovely and beautiful Happy Birthday Cakes images on email or through hard copy, depend on you.

    SvarSlett