torsdag 19. mai 2016

Landskrona neste



Det er ikke bare bikkja som kan ha lyst til å krype langt innunder dyna innimellom.

Men, nå er 17.mai vel og vakkert overstått, de fleste av vårens konfirmanter har fått sine bunader og jeg er klar for en aldri så liten miniferie. Jeg skal på kurs i Skånsk Yllebroderi, og gleder meg til en helg med fine farger, myke ullstoff og kanskje noen perler og paljetter.
Rett og slett luksus.

Og om noen har noen supertips om hva man gjør i Landskrona i mai så mottas de med takk.
 Jeg håper å få tatt en tur innom tekstilmuseet Lilla Rødde, men andre innspill er velkomne!

PS. I avdelingen for ukurant kunnskap: Jeg vet allerede at det finnes en Sephora i Malmø, at toget dit tar en halvtime og at nevnte butikk er åpen til kl 20 hver dag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar