fredag 23. desember 2016

Bokminner

 

Forlaget Oktober har en morsom julekalender på instagram . Hver dag legges det ut en oppgave som skal løses ved å legge ut et bilde og dagens vinner får en bokpakke. 

Oppgavene har vært varierte, Boka du skulle ønske du hadde skrevet, Boka du har lest flest ganger, det vakreste omslaget, din favoritt romankarakter og mange andre. 



Jeg har gått på med åpent sinn og stort ønske om å vinne, og har hatt det morsomt med å planlegge bildene, og tenke over hvorfor jeg har valgt de bøkene jeg har valgt.

Og i dag vant jeg! 
Boka som har stjålet nattesøvnen min:
Tiden det tar av Hanne Ørstavik.

Hurra!




PS. 
Av bøkene jeg har avbildet; hvilken romanfigur tror du er min favoritt? 
Og hvilken bok tror du jeg har lest flest ganger?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar