mandag 5. desember 2016

Juleferie

Nå er det juleferie. Ihvertfall fra den ene jobben, kurslæreren. 

 





Det ser ut til å bli en del kurs neste år også, både bunadsøm og-broderi, sykurs og ullbroderi.
Heldigvis. 
Jeg liker å holde kurs, og selv om det skal bli godt med juleferie nå vet jeg med meg selv at det blir for stille å "bare sitte her og sy". Jeg må ut og avsted. 

Men aller først skal jeg ligge til lading noen uker, ha gode arbeidsdager her hjemme og være veldig strukturert og fornuftig.





7 kommentarer:

  1. Hei! Var på kurs hos deg for et par år siden, i smøyg. Syr og syr, det tar sin tid med dekkebrikker og serviettholdere! Ønsker deg og dine og god og fredfylt jul! Hilsen Astrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Astrid, Ja, smøygkurs i Oslo? Frogner?
      God jul til deg også:)

      Slett
    2. Stemmer! Der var vi. Har hatt stor glede av det jeg lærte!

      Slett
  2. Hej,
    Jag mejlade dig men väntar fortfarande på svar. :) Var hittar man dina kurser och får man som svensk gå på dem?
    Mvh/Pia

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Pia. Eposten din ble sortert som spam, visstnok fordi den var på et språk jeg vanligvis ikke får eposter på. Du kan selvsagt gå på kurs, og det kommer en oversikt her i løpet av jula. Jeg sender deg en epost også:)

      Slett
    2. Ha,ha,ha, ja svenska vettu, skummelt det... ;)
      Tack så mycket!

      Slett
  3. Spennende med smøygkurs. Håper på andre kurs også i løpet av våren!

    SvarSlett