tirsdag 21. februar 2017

Nye planer

Planen var klar. Jeg pakket med meg to broderier, en lue og et stakkebånd, og hadde planlagt nøyaktig hvor langt jeg skulle komme. Planen var god og realistisk og inneholdt arbeid man kan jobbe med selv om tankene er et annet sted. Jeg kan tross alt ikke sitte og telle for livet når vi er på besøk.
Men så  gikk det helt galt. En liten tur innom Husfliden Lillehammer på tur oppover ( ja, jeg vet. Det er dumt å stoppe underveis) og vips var jeg den lykkelige innehaver av fem bunter Sølje fra Hillesvåg.
Så nå strikkes det. Nydelig garn. Fin modell. Og hvis passformen er riktig god tror jeg kanskje jeg skal strikke noe lignende til meg selv også. Bilde kommer, må bare bevege meg litt lenger oppover bolen først. Det er begrenset hvor stas det er å se en vrangbord selv om garnet er nydelig.


Jaja. Jeg fikk fylt på med noen sting her og der i dag, for å døyve dårlig samvittighet. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar