tirsdag 1. august 2017

På`n igjen


Jaja, det har vært en fin sommer men i morgen er det slutt på ferien...

Jeg har ryddet arbeidsbordet, for selv om det ble ryddet før ferien så har det samlet seg opp et og annet element der de siste ukene..Ferieminner, noen sminkegreier, et armbånd, noen bøker...sånn som har potensiale til å avspore meg enormt i morgen formiddag.
Heldigvis hadde jeg et par prøvinger rett før ferien så jeg vet akkurat hva jeg skal begynne med i morgen kl 8. Haha, neida, joda. Jeg tenker jeg begynner med kaffe jeg. Og så jobb. Hmmm, kanskje jeg burde skrive en detaljert arbeidsplan etter kaffen? Eller nei, jobbe først og så skrive liste i lunsjen...Huff, beslutninger, beslutninger. Det er alltid litt trått å komme i gang.
Er det innafor å håpe på lett regn?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar